Schoorsteenbrand in Hollandsche Rading

Vrijdagavond 22 november is er een schoorsteenbrand geweest in een huis aan de Spoorlaan in Hollandsche Rading.
De bewoner had alvast de kachel aangestoken en was daarna eten gaan halen. Toen hij na een minuut of 20 terug kwam rook hij een brandlucht en zag hij bij de schoorsteen brand. Ondanks het feit dat hij direct de brandblusser pakte om de brand te blussen lukte het de bewoner niet om het vuur te doven. Daarop heeft hij direct de brandweer gebeld die snel ter plaatse was. De brand is geblust, er zijn geen gewonden gevallen.

advertentie